Elementi igre in njihov potencial za umetniško rabo v avdiovizualnih delih
osmo/za
četrtek 27.08.2020 | 14:00 - 17:00

Mojstrski tečaj

Vključitev elementov igre (posebej elementov računalniških iger) v avdiovizualna dela nudi velik potencial za umetniško prakso, hkrati pa umetnika postavlja pred številne izzive. Marko Ciciliani je od leta 2016 vodja umetniško-raziskovalnega projekta na inštitutu IEM (Inštitut za elektronsko glasbo in akustiko Univerze za glasbo in performativne umetnosti v Gradcu). V okviru svojega dela na inštitutu v sodelovanju s performerko in umetniško raziskovalko Barbaro Lüneburg ter muzikologom Andreasom Pirchnerjem raziskuje raznolike možnosti uporabe elementov igre v kontekstu performativnih avdiovizualnih del. Projekt nosi naslov GAPPP, kar pomeni »Gamified Audiovisual Performance and Performance Practice« (»Igrificirani avdiovizualni performans in performativna praksa«). Od začetka projekta do danes je nastalo 19 del, ki prikazujejo in raziskujejo načine vključevanja raznih elementov igre v kontekst interdisciplinarnih del, izvedenih v koncertni formi ali v formi živih instalacij.

V okviru mojstrskega tečaja bodo predstavljena tako eksemplarična dela, ki so nastala v okviru tega projekta, kot tudi izsledki raziskav.

Prijava

Prosimo vas, da prijave na mojstrski tečaj delavnico pošljete do 21. avgusta 2020 na naslov delavnica@ljudmila.org. Mojstrski tečaj Delavnica je brezplačen in je primerenena za vse, ki jih zanimata umetniško raziskovanje in umetnost novih medijev na splošno, poseben poudarek pa bo tečajdelavnica namenila avdiovizualni kompoziciji, računalniški glasbi in računalniškim igram. Za udeležbo se predpostavlja osnovno razumevanje teh umetniških izrazov, vendar pa niso potrebna nobena posebna znanja.

Produkcija: iMAL, osmo/za

Zahvala: Avtor zahvalo namenja inštitutu iMAL, posebej Yvesu Bernardu in Ani Ascencio za njuno neprecenljivo podporo.